Roblox - Not Supported
This version of the Roblox app is currently delisted and is reaching end-of-support. While you can continue to play this version for a limited time, it will eventually be shut down. Download the new and enhanced Roblox app immediately to ensure uninterrupted access to your favorite experiences. The new app delivers improved performance, greater stability, better ways to organize and cross-play with your Xbox friends from your PC, and an option to access Xbox-only Roblox servers. Your progress, Robux, and all your owned items and experiences will seamlessly transfer to the updated version.