Ride 2 Free Pack 1
"Download the Free Pack 1 DLC and add the Aprilia Dorsoduro 1200 ABS 2015 and the Suzuki GSX-R 1000 K5 2005 to your garage! Launched on the market in 2007, the Dorsoduro signified Aprilia’s arrival on the maxi bike market. With 130 hp, its performance is unequalled amongst maxi motards! A bike with a minimal design, which is extremely manageable when changing direction as per Aprilia tradition, it lets you dominate the road. Unveiled in 2005, the GSX-R 1000 K5 became a landmark in Suzuki motorbike history! Smaller, lighter (only 166 kg) and more powerful than previous models, this bike will take Suzuki to the very top of ""mille"" superbikes, also thanks to Australian rider Troy Corser’s victory in the Superbike World Championships. What are you waiting for? Download the free DLC and add these two bikes to your collection!"