Reus 2 - Ice Age
Fill the universe with even more life in Reus 2: Ice Age! Re-create the prehistoric Ice Age with this brand new expansion, filled with biotica that have unique synergies with your worlds ecosystem. - New Biome - Ice Age Tundra - Variation of Aegir, the mighty Frost Giant - 40+ new biotica, including apexes and cohorts - New archetypes like Evolve and Extinct, building around early biotica to empower future ones New Leaders With 4 new leaders to explore, see how their personalities and desires shift the direction of humanity: - The Painter - Wants to unlock as much as possible - The General - Gains bonuses to military - The Poet - Improves projects - The Villain - Thrives in a hateful world New Eras There are also 4 new eras across the development of humanity to experience, giving even more opportunities to create thriving worlds or lead humanity to a spectacular end! - Hunter Age - Crops don't grow easily in this weather so humans must hunt to survive. - Enlightenment - Minds brimming with ideas, embrace an age of invention! - Nuclear War - Create nuclear weapons and potentially blow up the entire planet. - Age of Discovery - A planet full of biomes and adventures, humans love to collect oddities.