Resident Evil 4 Leon & Ashley Costumes: 'Casual'
Survive in style with this set of casual costumes for Leon and Ashley. Your enemies will be too distracted by your expression of individuality to know what hit 'em! Notes: - Costumes can be changed by selecting EXTRAS in the pause menu. - This content is also included as part of the Extra DLC Pack. - This content can be used in both the main story of Resident Evil 4 and the paid extra content, Separate Ways.