REFRACTIVE Skin Set
The Suppressor is a fully automatic Forerunner infantry weapon, firing bolts of hard light in rapidly accelerating succession. Customized with the REFRACTIVE skin.The Venator armor gained prominence during the defense of Concord from the Covenant in 2551. Customized with the REFRACTIVE armor skin.