Red Son Pack
Imagine how life in Metropolis would have been if Superman was raised in the Soviet Union --Download the Red Son Pack and receive custom skins for Superman, Wonder Woman and Solomon Grundy and 20 additional S.T.A.R. Lab Challenge Missions all within the Red Son Universe.