In RE:CALL you play through the memories of the character you’re controlling. Your actions inside these flashbacks have immediate consequences in the present moment, letting you take advantage of the situation in order to progress the story. Tackle mind-bending puzzles that rely on altering your own memories to shape the future. -Solve mysteries by manipulating your memory. Escape a factory, solve a crime, and win the hearts and minds of your enemies by changing the past. -Get immersed in an epic narrative-driven adventure with a diverse cast of characters. -Get to know over 10 unique characters, each with their own quirks. -Investigate and solve the mystery of your own mysterious power. Who is behind this?