Real Cake Maker: Cool Kidz
With this DLC, you'll unlock: - 4 new cute dresses - 8 new charming tops - 8 new colorful shorts - 5 new adorable aprons with fun designs - 8 new playful baseball caps - 4 new fresh pairs of shoes - 14 new fantastic hairstyles - 2 new kitchen gadgets: a mixer and a cup blender Create adorable looks and enjoy baking with a new style!