Ravieta & Luna Dual Pack
The ultimate secret operation bundle is here! Get Ravieta & Luna together! Unlock both destined forms to unlock special skill instantly! This Package includes: - Character - Ravieta (P4) - Character - Luna (P4) - 700 Points - Ravieta Growth Box Ticket x50 - Luna Growth Box Ticket x50 - Ravieta FS Black Pack x10 - Luna FS Black Pack x10 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Luna, Luna is exchanged for certain amount of points.