Ravieta Legendary Pack
Cosmic Princess Ravieta has arrived from the galaxy in search of her prince! Unlock a special skill with her transformed form, Luna. This Package includes: - Character - Ravieta (P4) - 300 Points - Ravieta Hair No.3 - Ravieta Theme No.3 - Ravieta Nametag - Ravieta Growth Box Ticket x40 - Ravieta FS Black Pack x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Ravieta, Ravieta is exchanged for certain amount of points.