Ravenswatch - Timeless Skin Pack
Show off your style with the Timeless Skin Pack - an exclusive collection of 4 outfits inspired by time, legends and dreams. These cosmetic skins will transform your heroes, with unique new designs and refined details that will leave a lasting impression. Immerse yourself in the world of re-imagined tales, with: * Scarlet, in both human and werewolf form, dressed like a wild huntress with armour made of rope and bone, and adorned with scarlet ritual paint. * Melusine, ruler of the abyss, wearing golden armour and a crown, like a serpent queen. * Aladdin, guardian of the sands of time, clad in reinforced armour, with gold tattoos sparkling powerfully. * Geppetto, master pyrotechnist, kitted out in a mechanical suit and equipped with gears and fireworks for lighting up the night. Access these new outfits from the hero selection menu, and bring timeless style to any battlefield.