Rash
Axe kicks, spiked boots, ram attacks, wrecking balls, and outrageous taunts are at your disposal when you take control of Rash. With no Dark Queen in sight, and tired of all the speed runs from his classic games, Rash crashes the party that is Killer Instinct, bent on causing his own kind of outrageous mayhem.