Rapid Snail Bundle
Current game content: CYBER TANK, CYBER TANK 2, CYBER TANK NANO "Cyber Tank" is a puzzle game which adds various mechanics on top of the Sokoban genre: - Shot reflections; - Destroyable ice; - Crumbling floors; - Enemies that can be moved; - Water that can be traversed by putting blocks into it; - Teleports; - Conveyors; - Collectible bonuses; - And so on! Collect all the 108 holographic cubes across 36 mind-twisting levels and reach the exit! SHAPIK: THE QUEST This is a story of Shapik, traveling through magic forest in search of his missing sister. Explore a beautiful world, full of mystery, magic and danger and find your missing sister, solving puzzles on your way. - Backgrounds and characters were drawn by hand. You will find very many seemingly inconspicuous details. Just stop and take a closer look. - In this story you will not find a single text line. The whole story is told using animated “bubble thoughts”. - Our music maker composed atmospheric music to make you feel all the twists and turns and exciting moments of the plot. Listen up when you're tired of exploring locations. PLATZLE Platzle - is a puzzle platformer in which you not only have to act fast, but also think carefully. Cards give you new opportunities - collect them to get to the exit. Proceed with caution, as the locations hide many dangers - there are various natural phenomena such as lava and exploding flames, as well as monsters in the form of spiders and even HUGE bosses that will not be so easy to deal with! We believe that perseverance and dexterity will help you overcome all the challenges!