Rainbow Six Extraction Pre-order Items
Pre-order now and get access to the Orbital Decay Bundle. This bundle includes the Orion uniform and headgear (applicable exclusively to Finka and Lion), the universal Vaporized weapon skin, along with the Crashlander charm. All items are of Epic rarity.