Puff Up & 9 Minigames
Inflate your balloon as much as you can while dodging spiky balls. Time your moves perfectly to grow bigger without popping — and watch out, the bigger you are, the harder it gets! Challenge your friends in the exciting Versus mode, where 2 players go head-to-head! Race to the finish line or compete to collect the most coins before time runs and win! Features: - 9 Iconic Minigames: Take on extra challenges with Minigames Pack 1 & 2 - Versus mode: Battle your friends in a 1v1 challenge! - Upgrades and Power-Ups: Boost your abilities and beat the odds - Balloons and Skins: Customize your shape and looks - Satisfying Gameplay: Enjoy smooth, thrilling action every time you play Unlock new balloons with unique styles and customize your experience as you play. Power up your abilities, take on exciting mini-games, and push your skills to the limit with every challenge! See how big you can grow without bursting under pressure!