Priest Simulator: Her Ghost DLC
THIS EVENT IS AVAILABLE AFTER THE BASE GAME MAIN MISSION IS COMPLETED! Her Ghost is an add-on containing a quest that continues the events of Vampire Show. It's a little funny, even a little pathetic, but it's one of a kind. That is, it's one of a kind in the same way as Heavy Duty and Vampire Show, which makes it one-third of a kind. You'll have a few stupid dialogues and cutscenes and three additional exorcisms. This time, the tooth fairy has caused trouble in San de Ville, and Cardinal Godspeed, known from Infernal Radiation, will come to Orlok's aid.