PowerWash Simulator Demo
Start washing away your worries with the soothing sounds of high-pressure water in the PowerWash Simulator demo. Fire up your power washer and blast away every speck of dirt and grime you can find on the Van, Detached House and Skatepark levels and get a taste of that simple satisfaction of power-washing to a sparkling finish. Relax, unwind and have good, clean fun. No dirt is too tough for your range of washers, nozzles, cleaners, and extensions. From casual, clean freaks to players looking to get into the nitty-gritty, everyone can pick up and play to feel immersed. Absorb the relaxing atmosphere and stress-free pace as you strip dirt from patios, pavements, vehicles, and public parks. Get creative and make art. Your nozzles are your brushes; the neighbourhood is your canvas. Sit back, relax, and wash your worries down the drain.