Pixie Plates: Royal Gardens DLC
Discover Royal Gardens, a graceful new destination where magical guests stop by for buttery croissants, fruity pastries, floral desserts, sweet drinks, and other garden-inspired delights. With this DLC, you'll unlock: - The elegant world of "Royal Gardens" - Buttery croissants, fruity pastries, floral desserts, and sweet drinks - Extra toppings like grapes, flowers, honey, and fruity jam - New customers to serve, including graceful fairies and elegant garden guests A little garden magic is on the menu!