Passage 4 free Live
Passage 4 puts all the best parts of classic board games in one place. Forget all about those match-3, mahjong, dominoes, and memory games, Passage 4 beats them all! Place tiles on the board to match the color or symbol of adjacent tiles to create 'passages' from edge to edge. Completed rows and columns ('passages') disappear from the board. Passage 4 is an easy to learn but challenging game that incorporates the best elements of several classic games. It will keep you fascinated for hours. Give it a try!