Purchase 4000 (+500 Bonus*) Overwatch Coins. With your Overwatch Coins, you can buy the Premium Battle Pass and in-game cosmetics items to customize your heroes. Owners of the Premium Battle Pass can also use Overwatch Coins to unlock Tiers and instantly access Legendary and Mythic content. Requires Overwatch 2. *Based on MSRP of 1000 Overwatch Coins bundle.