Overcooked: Gourmet Edition
The Overcooked Gourmet Edition stirs together the smash hit co-op cooking game and the Lost Morsel content pack into one delicious package that will test your culinary skills to the limit! Overcooked is a chaotic couch co-op cooking game for one to four players. Working as a team, you and your fellow chefs must prepare, cook and serve up a variety of tasty orders before the baying customers storm out in a huff. Sharpen your knives and dust off your chef’s whites, there isn’t mushroom for error and the steaks are high in these crazy kitchens! The Overcooked Lost Morsel content pack continues the chefs’ crazy culinary adventure through six new campaign levels, featuring challenging new kitchens set in an exotic jungle world, a new vehicle to navigate the world map in and six new chef characters to unlock!