Online Pass
Thanks for purchasing Battlefield 3TM: Limited Edition! Your Online Pass grants you access to the online portions of Battlefield 3, including the multiplayer modes and the co-op campaign. You will also be granted access to the expansion pack Battlefield 3TM: Back to Karkand. You will be notified in-game once it is available for download and play.