One Character Edit Voucher (Batch 2)
Contents: - One Character Edit Voucher (Batch 2) Character Edit Vouchers give you a chance to change your character's appearance any way you like! - Use a voucher at the save data select screen to edit the appearance of an existing hunter. - This add-on content can only be obtained once. - Each voucher is consumed upon saving the edited character. - You can edit hair, eyebrow colour, facial hair, makeup and clothing from the Item Box without using a voucher.