NERF Legends - Elite Blaster Combo Pack
Expand your arsenal with two powerful blasters - the NERF Elite Triad and the NERF Elite Strongarm. Additionally, this pack comes with a color-shifting iridescent skin and four unique blaster effects which can be applied to any blaster in the game, and you can load out with these in both single player and multiplayer modes. Upon downloading these items, they will be available from the customization menu.