NBA 2K26 GTA+ Content Pack
Receive 5,000 VC, elevate your play with 6 types of Skill Boosts for 5 games, and grow your MyTEAM* collection with a guaranteed Diamond Player Pack. For a limited time, GTA+ Members can redeem this special Content Pack at no additional cost**. *Certain features of the game, including online multiplayer, communication and other online features, may not be accessible by Xbox child accounts. At Xbox, a child means players under the age of 13, unless local laws specify differently. Play Now, MyNBA, and The W are available offline. **Discount cannot be combined with any other offers or discount(s). Discount ends April 20, 2026 10:59AM PT.