NBA 2K21 Demo
Your NBA career starts now. The Demo puts you on the court with the Bucks and Clippers, along with the All-Time Lakers and Celtics. Try out the MyPLAYER Builder, with unique customizations that put you in control of your player's NBA future. Download for free today and discover that in 2K21, Everything Is Game.