NBA 2K19 Spanish Commentary Pack
Enjoy NBA 2K19 with in-game NBA commentary in Spanish from three of Spain’s most prominent basketball journalists – Antoni Daimiel, Sixto Miguel Serrano and Jorge Quiroga.