NASCAR Expansion
The NASCAR Expansion brings the thrills of stock car racing to the world stage. Featuring 24 new cars from the 2016 season, an all-new career mode, updated gameplay mechanics, and a new destination, the NASCAR Expansion lets you experience the power of NASCAR as only Forza Motorsport 6 can deliver.