Napalm
It's time to fight alongside your favorite Commando again while pushing into the jungles of the Viet Cong! By purchasing NAPALM you will expand your TOY SOLDIERS: COLD WAR experience! Get ready to return as the Americans in a new Single Player Campaign! Also included are new Mini-game, Survival Mode: Commando, Barrage: Napalm, Multiplayer and Survival Mode Maps that are ready for Co-Op action! Earn three new achievements worth 50 gamer points and enjoy all new Vietnam inspired content!