MX vs ATV Legends: Throwback Tracks
Compete on 7 fan favourite tracks from MX vs ATV Reflex, Alive, Encore, Untamed and Unleashed! All tracks are featuring updated graphics, free ride environments, plus extra daytime and rain weather scenarios! The tracks are unlocked incrementally over the coming weeks.