Murder Diaries 2
In this game you abstractly follow the narration of a murderer and a joung detective through their lifes and thoughts. This leads you straight into the middle of an exciting murder case and a murder mystery unlike you have ever seen before unfolds. Figure out what happened, explore fascinating landscapes and abstract environments and enjoy the thrilling storytelling. Collect pieces of the story while freely floating through related environments and immerse yourself into an intriguing story filled with blood and murder. A must have for any true fan of thrillers and anyone how enjoys a murder mystery that goes beyond the normal story telling.