Midnight WorksSimulation
Mudness Offroad & Kanjozoku Racing & Turbo Dash Cart Bundle is the perfect choice for fans of adrenaline, precision driving, and four-wheeled adventures. Whether you’re conquering the wild, ruling the city streets, or racing through chaotic kart tracks, this bundle has it all. - Mudness challenges you to face harsh natural environments in an open world, where cargo delivery and rescue missions take place across muddy forests, sandy quarries, and snowy mountain trails. Choosing the right vehicle and mastering each route are key to success. - Kanjozoku Racing drops you into the intense atmosphere of illegal Japanese street racing, inspired by 90s Osaka. Fully customize your JDM car—from engine to body—and escape the police on neon-lit highways in a game where tuning and speed go hand in hand. - Turbo Dash Cart brings pure karting fun with tight turns and fierce competition. Pick your driver, upgrade your kart, and battle opponents on tracks full of surprises. The fast pace and fierce rivalries will keep your finger on the throttle at all times. This bundle offers three unique driving experiences in one action-packed and varied package.