Mortal Kombat X
Who’s Next? Experience the Next Generation of the #1 Fighting Franchise. Mortal Kombat X combines unparalleled, cinematic presentation with all new gameplay. For the first time, players can choose from multiple variations of each character impacting both strategy and fighting style. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Polish, Portuguese, Russian.