Mob Control: Triple Backup
With this DLC you will unlock: - a new Triple cannon that fires three mobs at once! It is so powerful and fast that it should require a license - new Soldier mobs that have great strength and health and at the same time good speed of movement - new Mass Abduction ultimate which kidnaps enemy mobs! - additional 10 booster packs with cards - extra 30000 coins to spend on upgrading your cards in the armory Launch your new mobs and cannon, grow a massive army, and when it gets tough, use your new ultimate to finish off the enemy!