A special value set that contains all of the Handler costumes available for sale in Monster Hunter World: Iceborne. The following content will be added to Monster Hunter: World. The Handler's costumes - Kokoto Gal's Costume - Tyrant Costume - Graceful Short Dress - Techno Handler Costume - Rose Vestido - Festive Samba Costume - Cute Demoness Costume Note: The items in this set can be purchased individually. Please be careful not to purchase the same item twice.