Metallic Equipment - Valkyrie Will (Lance)
This DLC set includes: ■Metallic Equipment - Valkyrie Will C (Lance) *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story. *This item is included with a retailer-exclusive purchase bonus. Be careful not to purchase any items twice.