KONAMIAction & adventure
The extreme tension of infiltrating without being detected. Metal Gear series, the pinnacle of “stealth action” Immerse yourself in the Metal Gear series, the pinnacle of “stealth action” where you can infiltrate and elude your enemies to complete missions. This collection is the second installment of the definitive Metal Gear Master Collection. Vol. 2 includes Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots and Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version). Each game includes a Screenplay Book containing the text from the respective title, plus a Master Book offering detailed insights into the story and characters. Also, as purchase bonuses for the collection edition, it includes METAL GEAR Ghost Babel—the series first title for handheld consoles, released in 2000—and Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2, featuring numerous iconic tracks that enhanced Snake's missions, ranging from BGM used in the games to vocal songs. [Game List] Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) Metal Gear: Ghost Babel *Versions for other regions of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots can be downloaded separately from the store. *Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) supports online play for up to 6 players. [Digital contents] METAL GEAR SOLID 4 Database Metal Gear Solid 4: Screenplay Book Metal Gear Solid 4: Master Book Metal Gear Solid: Peace Walker Screenplay Book Metal Gear Solid: Peace Walker Master Book Metal Gear Solid: Digital Soundtrack Vol.2 *Accessible via the in-game Start Menu. *The soundtrack can be enjoyed using the dedicated sound player included within the game. ---------- 【METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1 Save-data bonus 】 If you have save data for any title included in METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1, you can receive in-game items usable in Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots and Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) respectively. ・Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Bonus: Gold Camouflage ・Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) Bonus: Uniform: GOLD *Bonus content can be obtained by playing Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots and Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) respectively. *This requires that save data for titles included in METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1, created using the same account, be present on the console used to play Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots and Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version). *Playing Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots and Metal Gear Solid: Peace Walker (HD Collection version) first, then starting to play titles included in METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1, still qualifies you for this bonus.