MechWarrior 5: Clans - Ghost Bear: Flash Storm
Leo Showers is dead. As Ulric Kerensky changes the rules of engagement, Clan Ghost Bear khans Bjorn Jorgenson and Aletha Kabrinski plot their next moves as they strive to take the lead in the race towards Terra. Take command of the Silveroot Keshik, an elite unit tasked with proving Ghost Bear’s strength and reclaiming lost glory. Engage in a Trial of Possession to claim the powerful Ebon Jaguar and Night Gyr ‘Mechs. Face off against the legendary Second Sword of Light in a battle for control of Alshain, a world replete with ‘Mech factories and orbital shipyards capable of producing warships. Unleash 4 new OmniMechs and 4 new BattleMechs, and command Elementals as you take the fight to space and beyond in this thrilling expansion!