Magical Drop VI
The legendary Japanese Arcade game is back! Choose your favorite character - will it be World, the Overseer of the Magical Land, the mighty Justice or the devious Black Pierrot? - and play in one of the numerous game modes available. Solve diabolical puzzles or beat strong opponents in versus matches. Play through an exciting adventure full of twists and turns, in Story or Path of Destiny modes. Challenge your friends and the best players online.