Lyoid Character Pack
The god of art and justice, Mr. Lyoid joins 3on3 FreeStyle! The new secret agent of Jack The Pink is on a secret mission to solve an undisclosed case. Meet Mr. Lyoid and feel his strength now! This Package includes: - Character - Lyoid - Lyoid Growth Box Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Lyoid is exchanged for certain amount of points.