Ichi, Ni, San, Yon! Time to Rock in Japan! Another step on Astrid’s road to fame awaits in LOUD: My Trip to Japan. Encouraged by her manager, the rising teenage star hits the road and sets off to the land of cherry blossoms to breathe in the atmosphere and perform with the best. New songs from Japanese artists Get ready to rock & roll to the tunes and vocals performed by Re:NO, MUTANT MONSTER, BABYBEARD and DOLL PARTS. Master all of the 6 new songs to unlock the final challenge. New Unlockables Grab a new guitar and jump into a new outfit to match the brand new Japanese stage among cherry trees and shrines.