Life is Strange: Double Exposure Chapters 1-2
Pre-Order the Ultimate Edition to play Chapters 1 and 2 two weeks early! Pre-Order Bonus – Early Release: Chapters 1 and 2 will unlock via a separate downloadable product two weeks ahead of the release of the full game. Early Release saves carry over to the full game, so if you have completed Chapters 1 and 2, you can begin playing from Chapter 3 as soon as the full game releases and downloads.