Legacy Pass - Year 9 Season 1 - FOR HONOR
Masquerades bring some of the most refined loot. The Y5S1 Legacy Pass brings back 100 tiers of rewards from the Y5S1 Battle Pass. Available during Y9S1 only. This Legacy Pass includes the following rewards: - 1 Execution (per hero) - 1 Weapon Set (per hero) - 1 Signature (per hero) - 2 Battle Outfits (per hero) - 2 Effects (idle\emote\execution per hero) - Color Swatches, Paint Patterns, Symbols, Emblem Customization - A special 101 tier including all above content for all heroes released after Y5S1 to date - And more! If you already own the Y5S1 Battle Pass, you do not need to purchase the Legacy Pass and you will continue where you left off. This Y5S1 Legacy Pass is available until June 10, 2025, and is not eligible for refund.