Legacy of the Forge
Return to Kuttenberg and put your blacksmithing skills to the test to acquire and repair a legendary burnt-down forge, where your father, Martin, spent his youth as an apprentice. Establish your own home in the heart of Kuttenberg, designing the forge itself as well as its surroundings and your very own private quarters with the ability to customise and furnish to aid your gameplay. Venture down memory lane and learn of your father’s legacy as a blacksmith, revealing a part of his life that has remained hidden - until now. Uncover the mystery of an ambitious masterpiece your father once worked on and follow in his footsteps to complete it. Become a forge master and build upon your new blacksmith prestige helping the people of Kuttenberg with sword crafting, and some more quirky requests. In addition to new daily quests, Henry will unlock the ability to earn cash, enabling a brand-new home customisation system with over 100 million combinations to personalise your forge, private quarters, and its surroundings. Once decked out, your forge becomes a place to return to and call home. Legacy of the Forge is the second story expansion for Kingdom Come: Deliverance II and is included for Expansion Pass and Gold Edition owners.