Kung Fu Panda
Unleash your inner AWESOMENESS with the DreamWorks Kung Fu Panda DLC! Master kung fu alongside Po and the Furious Five at the Jade Palace. Kick, punch, and skadoosh your way through this adventure map filled with action-packed battles, epic showdowns from the movies, and a multiplayer mode for pand-tastic fun!