Kraken Odyssey
Little kraken in danger! Dive headfirst into this 3D action/racing game, run at full speed, jump to avoid the dangers and reach the finish line! Help Voulpy on his adventure! His little brother has been kidnapped and it's up to you to travel to different worlds to find him! Beaches, jungles, snow-capped mountains, fiery dungeons - there's no shortage of challenges, but be careful you don't end up as crabmeat... To become the coolest kraken on the islands, the game offers a multitude of costumes to unlock, pirate or unicorn - the choice is yours. So if you love octopuses and the beach, get ready for adventure in Kraken Odyssey!