King's Ransom Chip Set
The King’s Ransom is a beautifully embossed, exquisitely designed classic chip set. If King Arthur played poker, he’d probably opt for these. Aptly named by the Pure Hold’em community, the King’s Ransom chip set is a great way to let your opponents know that you’re a seasoned player in the power position at the poker table.