Killer Instinct Classic
The smash arcade classic returns in all its glory! Shadowy conglomerate Ultratech has organized a merciless fighting tournament of unprecedented scope and brutality. Lured by Ultratech’s promises or driven by their own motives, fighters from all over the world have gathered to compete, including a mysterious warrior monk, a disgraced heavyweight boxing champion, a convict made of living flame, and the reanimated skeleton of an ancient warrior. Who among them has a true Killer Instinct? Fight on!