Kamikaze Lassplanes
Kamikaze Lassplanes is a brand new mix of Visual Novel and SHMUP with crucial story-branching decisions that lead to different gameplay and story outcomes, both for war, romance, and the protagonists’ fate. Meet and fall for Alba Trossé and Hannah Brandenburg - charismatic Lassplanes who transform into deadly war planes you pilot. Face the Imperial fleet together in challenging arcade shoot-'em-up encounters and discover the secret behind their mysterious origin. But will the gift prove to be a curse? Dive into an engaging, dark story about exploring humanity in a world where every rose has its thorn, and every tool can become a weapon. When nothing is as it seems, your beliefs are shattered as you uncover the truth—and perhaps you’ll pay the ultimate price for it. Decide the fate of your kingdom and your heart. Your choices matter: Unlock various endings that will reveal different faces of Alba and Hannah. Discover and collect a gallery of beautiful, hand-drawn ecchi illustrations. Challenge yourself in Arcade mode and beat records. Control the lethal Lassplanes in various missions set in a fully 3D environment.