Jurassic World Evolution: Return To Jurassic Park
Welcome back to Jurassic Park… Following the events of the iconic 1993 film, you are invited to return to the island where it all started. Reclaim the park from the dinosaurs, rebuild beloved locations, and overcome brand new challenges guided by Dr. Alan Grant, Dr. Ellie Sattler, and Dr. Ian Malcolm in an original narrative voiced by the film cast. The pack features Jurassic Park-inspired attractions such as the Main Gates and Jurassic Park Tour, new dinosaurs such as the Compsognathus and Pteranodon, legacy skin variants, and much more. In addition, you can also replay all existing Jurassic World Evolution challenge and sandbox levels with a 1993-inspired overlay and inventory!